Barion Pixel
Kedves Látogatónk!
Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát.
 
Menü

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerűbb és legpontosabb módja, ha a webáruházon keresztül történik.

Lehet telefonon rendelni?

Amennyiben valamiért nem tudja leadni rendelését, nyugodtan hívjon (+36/70 607-6043) minket és segítünk leadni. Kérem ebben az esetben adjon meg egy e-mail címet, amire elküldjük a rendelés visszaigazoló e-mailt, így vissza tudja ellenőrizni az adatokat.

Hol és hogyan regisztrálhatok?

Regisztrációját a rendelés végén teheti meg, a „ Mentse el az adatait a következő vásárláshoz!” résznél.

Kell -e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. 

 

Hogyan adhatom le rendelésemet a Webáruházban?

 1 . lépés Megrendelni kívánt termékek összegyűjtése (Kosár)

A kategóriákból kiválaszthatóak a termékek, vagy a kereső használatával meg tudja keresni a termékeket.

Tegyük kosárba azokat a termékeket, melyeket szeretnénk megvásárolni. A termék képe mellett beírhatjuk a rendelni kívánt mennyiséget, amennyiben méret, szín stb. kiválasztása is lehetséges, tegyük meg, majd a "Kosárba rakom" gombra való kattintással pedig hozzáadhatjuk a kosarunkhoz.

 

 2. lépés Bevásárlókosár megnyitása

A jobb felső sarokban található a „Bevásárlókosár”, melyre rákattintva megnyílik a kosarunk egy nagyobb, részletes formában. Itt kattintsunk a lejjebb lévő "Pénztár"

hivatkozásra.

 

3. lépés Rendelési adatok megadása

Megjelenik egy 4 lépcsős rendelési oldal.

Először meg kell adnunk a személyes adatainkat, majd kiválasztjuk a szállítási módot, majd a fizetési módot. A 4. oldalon összegezve látjuk a rendelési adatainkat, ahol az általános szerződési feltételeket elfogadva le is tudjuk adni a rendelést.

 

    Hogyan vehetem át a rendelésemet?

A rendelés leadásakor a következő lehetőségek közül választhat:

Házhozszállítás: A csomagot a megadott címre szállítjuk a GLS futárszolgálattal.

Csomagküldő: A csomagot az Ön által kiválasztott Csomagküldő átvevőhelyre szállítjuk.

Személyes átvétel: A csomagot személyesen veheti át üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.)

 

6. Hogyan fizethetek?

A vásárlás összegének kiegyenlítése az alábbi módok egyikével lehetséges.

Utánvétel:

Az utánvétes fizetésnek a lényege, hogy a csomag értékét és a szállítás díját a címzett a küldemény átvételekor fizeti ki. Ez minden esetben készpénzes vagy bankkártyás fizetés. Üzletünkben való átvétel esetén egészségpénztári kártyával is fizethet.

Banki átutalás:

A rendelés értékét bankszámlaszámunkra utalja át. Rendelése után kap egy visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. Az összeg számlánkra való beérkezése napján indítjuk a kiszállítást. A pénz beérkezésének ellenőrzése reggel és délután is megtörténik.

Számlavezető bank: MBH Bank
Számlaszám: 
 10102770-03118700-01005002

Számlatulajdonos: Tisza-Filoxis Kft.

Kérjük az átutalásnál a megjegyzésbe írja be a rendelésszámát, a könnyebb azonosítás érdekében.

 

Egészségpénztári kártya:

Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megrendelt termékről, és ha beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a számlázási címhez írja be az egészségpénztári kártya adatait. 

 

Készpénzes fizetés az üzletben:

Az áru átvételekor készpénzben, személyesen fizet az 3580 Tiszaújváros, Szent István út 24. szám alatti címen. A megadott címen fizikai bolt található.

 

7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni?

Sajnos a törvényi háttér nem engedi, hogy webáruházon keresztül kiszolgáljuk a NEAK által támogatott termékeket. Csakis gyógyászati segédeszköz üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) szolgálható ki vényre a kiírt termék.  

 

8. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza a rendelési adatokat, megrendelt terméket. Kérjük ezt minden esetben ellenőrizze.

 

9. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is, azonban ha ott sem található érdeklődjön elérhetőségeinken, a +36/70 607-6043 telefonszámunkon vagy az info@harmoniagyogyaszat.hu e-mail címen.

 

10. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Általános szállítási határidő a megrendeléstől számítva 1-5 munkanap. Előreláthatólag a GLS futárszolgálat által kiszállított termékek 1-2 munkanapon belül, míg a Pick Pack Pont által továbbított termékek 3-5 munkanapon belül, a Csomagküldő 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatók. Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 3 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük.

A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

 

11. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díját a Megrendelés visszaigazolás levél mindig tartalmazza.

 

 

       Áraink csomagonként értendőek, egy csomagban több termék is lehet.

Honnan tudom meg, hogy mikor kézbesítik a csomagomat?

Az értesítés formája a szállítási mód függvénye. Amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, e-mail értesítőt kap a csomag várható érkezéséről 3 órás időintervallumban. A Pick Pack Pont és a Csomagküldő szállítás esetén sms-t kap, hogy mikortól veheti át csomagját az átvevőhelyeken. 

 

12. Egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Egészségpénztári kártyájával két módon fizethet:

Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megvásárolt termékről, amelyet a csomagban talál, amennyiben beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a megrendeléskor a Számlázási cím résznél megadja az egészségpénztári kártya adatait.     

Fontos! Az általunk megküldött készpénzfizetési számlát mielőtt beküldi az egészségpénztárnak a kártyabirtokos az általa megjelölt helyen írja alá.   

13. Hogyan tudom utólagosan módosítani/törölni a rendelésem?

Amennyiben a megrendelt áru még nem lett átadva szállításra, hívja az ügyfélszolgálati számunkat +36/70 607-6043 és kérje a rendelésének módosítását vagy e-mailben jelezze módosítási szándékát.

16. Hogy működik a kereső?

A keresés mezőt minden esetben az oldal jobb sarkában találja meg, egy nagyítót ábrázolva. Rákattintva felugrik a kereső mező. Ahogy elkezdi begépelni a keresendő kifejezést, alul azonnal felugranak a termékek.

 

17. Harmadik személy átveheti-e a csomagomat?
A kézbesítéskor személyazonosságot igazoló dokumentumok felmutatása szükséges. A csomag átvételét aláírással kell hitelesíteni. 

18. Mit kell tennem a csomag kézhezvételekor?
A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát és a biztonsági szalagok épségét. Ha a legkisebb gyanú is felmerülne a csomag állapotával kapcsolatban, ellenőrizze le a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Probléma esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral és azonnal értesítsen bennünket.

19. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

20. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem? 

A következő e-mail címre: info@harmoniagyogyaszat.hu

 

További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal e-mailben,

vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: +36/70 607-6043

Keresés