Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásának legegyszerűbb és legpontosabb módja, ha a webáruházon keresztül történik.
Lehet telefonon rendelni?
Amennyiben valamiért nem tudja leadni rendelését, nyugodtan hívjon (+36/70 607-6043) minket és segítünk leadni. Kérem ebben az esetben adjon meg egy e-mail címet, amire elküldjük a rendelés visszaigazoló e-mailt, így vissza tudja ellenőrizni az adatokat.
Hol és hogyan regisztrálhatok?
Regisztrációját a rendelés végén teheti meg, a „ Mentse el az adatait a következő vásárláshoz!” résznél.
Kell -e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését.
Hogyan adhatom le rendelésemet a Webáruházban?
1 . lépés Megrendelni kívánt termékek összegyűjtése (Kosár)
A kategóriákból kiválaszthatóak a termékek, vagy a kereső használatával meg tudja keresni a termékeket.
Tegyük kosárba azokat a termékeket, melyeket szeretnénk megvásárolni. A termék képe mellett beírhatjuk a rendelni kívánt mennyiséget, amennyiben méret, szín stb. kiválasztása is lehetséges, tegyük meg, majd a "Kosárba rakom" gombra való kattintással pedig hozzáadhatjuk a kosarunkhoz.
2. lépés Bevásárlókosár megnyitása
A jobb felső sarokban található a „Bevásárlókosár”, melyre rákattintva megnyílik a kosarunk egy nagyobb, részletes formában. Itt kattintsunk a lejjebb lévő "Pénztár"
hivatkozásra.
3. lépés Rendelési adatok megadása
Megjelenik egy 4 lépcsős rendelési oldal.
Először meg kell adnunk a személyes adatainkat, majd kiválasztjuk a szállítási módot, majd a fizetési módot. A 4. oldalon összegezve látjuk a rendelési adatainkat, ahol az általános szerződési feltételeket elfogadva le is tudjuk adni a rendelést.
Hogyan vehetem át a rendelésemet?
A rendelés leadásakor a következő lehetőségek közül választhat:
Házhozszállítás: A csomagot a megadott címre szállítjuk a GLS futárszolgálattal.
Csomagküldő: A csomagot az Ön által kiválasztott Csomagküldő átvevőhelyre szállítjuk.
Személyes átvétel: A csomagot személyesen veheti át üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.)
6. Hogyan fizethetek?
A vásárlás összegének kiegyenlítése az alábbi módok egyikével lehetséges.
Utánvétel:
Az utánvétes fizetésnek a lényege, hogy a csomag értékét és a szállítás díját a címzett a küldemény átvételekor fizeti ki. Ez minden esetben készpénzes vagy bankkártyás fizetés. Üzletünkben való átvétel esetén egészségpénztári kártyával is fizethet.
Banki átutalás:
A rendelés értékét bankszámlaszámunkra utalja át. Rendelése után kap egy visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. Az összeg számlánkra való beérkezése napján indítjuk a kiszállítást. A pénz beérkezésének ellenőrzése reggel és délután is megtörténik.
Számlavezető bank: MBH Bank
Számlaszám: 10102770-03118700-01005002
Számlatulajdonos: Tisza-Filoxis Kft.
Kérjük az átutalásnál a megjegyzésbe írja be a rendelésszámát, a könnyebb azonosítás érdekében.
Egészségpénztári kártya:
Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megrendelt termékről, és ha beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a számlázási címhez írja be az egészségpénztári kártya adatait.
Készpénzes fizetés az üzletben:
Az áru átvételekor készpénzben, személyesen fizet az 3580 Tiszaújváros, Szent István út 24. szám alatti címen. A megadott címen fizikai bolt található.
7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni?
Sajnos a törvényi háttér nem engedi, hogy webáruházon keresztül kiszolgáljuk a NEAK által támogatott termékeket. Csakis gyógyászati segédeszköz üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) szolgálható ki vényre a kiírt termék.
8. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza a rendelési adatokat, megrendelt terméket. Kérjük ezt minden esetben ellenőrizze.
9. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is, azonban ha ott sem található érdeklődjön elérhetőségeinken, a +36/70 607-6043 telefonszámunkon vagy az info@harmoniagyogyaszat.hu e-mail címen.
10. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
Általános szállítási határidő a megrendeléstől számítva 1-5 munkanap. Előreláthatólag a GLS futárszolgálat által kiszállított termékek 1-2 munkanapon belül, míg a Pick Pack Pont által továbbított termékek 3-5 munkanapon belül, a Csomagküldő 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatók. Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 3 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük.
A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.
11. Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítás díját a Megrendelés visszaigazolás levél mindig tartalmazza.
Áraink csomagonként értendőek, egy csomagban több termék is lehet.
Honnan tudom meg, hogy mikor kézbesítik a csomagomat?
Az értesítés formája a szállítási mód függvénye. Amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, e-mail értesítőt kap a csomag várható érkezéséről 3 órás időintervallumban. A Pick Pack Pont és a Csomagküldő szállítás esetén sms-t kap, hogy mikortól veheti át csomagját az átvevőhelyeken.
12. Egészségpénztári kártyát is elfogadnak?
Egészségpénztári kártyájával két módon fizethet:
Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megvásárolt termékről, amelyet a csomagban talál, amennyiben beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a megrendeléskor a Számlázási cím résznél megadja az egészségpénztári kártya adatait.
Fontos! Az általunk megküldött készpénzfizetési számlát mielőtt beküldi az egészségpénztárnak a kártyabirtokos az általa megjelölt helyen írja alá.
13. Hogyan tudom utólagosan módosítani/törölni a rendelésem?
Amennyiben a megrendelt áru még nem lett átadva szállításra, hívja az ügyfélszolgálati számunkat +36/70 607-6043 és kérje a rendelésének módosítását vagy e-mailben jelezze módosítási szándékát.
16. Hogy működik a kereső?
A keresés mezőt minden esetben az oldal jobb sarkában találja meg, egy nagyítót ábrázolva. Rákattintva felugrik a kereső mező. Ahogy elkezdi begépelni a keresendő kifejezést, alul azonnal felugranak a termékek.
17. Harmadik személy átveheti-e a csomagomat?
A kézbesítéskor személyazonosságot igazoló dokumentumok felmutatása szükséges. A csomag átvételét aláírással kell hitelesíteni.
18. Mit kell tennem a csomag kézhezvételekor?
A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát és a biztonsági szalagok épségét. Ha a legkisebb gyanú is felmerülne a csomag állapotával kapcsolatban, ellenőrizze le a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Probléma esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral és azonnal értesítsen bennünket.
19. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.
20. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem?
A következő e-mail címre: info@harmoniagyogyaszat.hu
További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal e-mailben,
vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: +36/70 607-6043